Team Converseon

Arjen de Groot
Operationeel Directeur / Founder
Online marketeer by nature. Arjen is senior consultant, trainer, blogger en samen met Daan oprichter van Converseon. Hij draait graag aan de knoppen en is eindverantwoordelijk voor de oplevering van Converseon projecten.

Daan Boekhoorn
Algemeen Directeur / Founder
Daan is senior online marketingstrateeg, trainer en samen met Arjen oprichter van Converseon. Hij is verantwoordelijk voor alles behalve de uitvoering. Zijn kracht? Vertrouwen creëren door rust en humor te combineren. Weet strategie te vertalen naar de praktijk.

Karen van Wees
Office Manager
Karen is als Office Manager de schakel tussen de directie en de verschillende afdelingen. Ze pakt alle zaken op die nodig zijn om Converseon soepel te laten draaien en is continu bezig met interne processen optimaliseren en bewaken.

Roy de Meij
Performance lead
Roy is als campagneknaller onmisbaar in de uitvoering. Scherp als een mes, analytisch ingesteld, oprecht en weet van de hoed en de rand.

Kevin Juffermans
CMO / Partner
Kevin is Online Marketeer in hart en nieren. Als consultant en trainer brengt hij graag zijn kennis over op anderen. Van Facebook- en LinkedIn-advertising tot SEO, SEA en Snapchat Ads: voor een sterke online marketingstrategie weet hij het hele internet te benutten.

Ankili de Graaf
Project lead
Ankili is het vertrouwde gezicht voor de klant. Ze is het eerste aanspreekpunt en denkt mee over de beste Digital Growth mogelijkheden. Ze coördineert de marketingactiviteiten en bewaakt de planning. Met als resultaat: een project dat op rolletjes loopt.

Beau Rook
Online Marketeer
Beau is een echte online marketing specialist. Door diep in de data te duiken, is ze in staat om de beste strategieën te vinden die onze klanten helpen hun online doelen te bereiken. Met haar scherpe oog voor detail en haar constante zoektocht naar verbetering, weet Beau precies hoe ze de meest effectieve campagnes voor onze klanten kan inzetten.

Damian Kreek
Business Developer
Damian is afgestudeerd bedrijfskundige aan de HvA en werkt als Business Developer bij Converseon. Met een sterke affiniteit voor merkstrategie, is hij dagelijks actief om strategische groei te bewerkstelligen en commerciële kansen te creëren. Voor zowel ons, als onze partners.

Daniëlle de Laat
Online Marketeer
Daniëlle is een van onze Online Marketeers. Haar interesse voor het vak werd gewerkt door haar ervaring als grafisch vormgever. Hierbij miste zij een puzzelstukje binnen het consumentengedrag. De combinatie tussen campagne voering, analytisch denken en creatieve content creatie vormen voor haar resultaat gerichte marketing.

Tim Luiten
Business Development Manager
Met een rugzak aan ervaring zet Tim zich in om Converseon gezond verder te laten groeien. Kansen herkennen voor onze eigen ontwikkeling en innovatie, maar ook voor de ontwikkeling van klanten is zijn specialiteit.

Yoeri Kullberg
Online Marketeer
Als Online Marketeer met een commerciële achtergrond heeft Yoeri een scherpe blik en strategisch inzicht. Zijn interesse ligt in het ontwikkelen van datagedreven marketingstrategieën. Hij vertaalt graag cijfers naar concrete, resultaatgerichte plannen.