Over ons
De drijvende kracht achter Converseon
Converseon is jouw partner in online leadgeneratie. Ons team creëert de brug tussen online marketing en verkoop door een consistente stroom aan klanten te genereren voor onze opdrachtgevers. Van online leads naar business.
De filosofie van Converseon
"Ons succes wordt bepaald door het succes van onze klanten"
Converseon is een digital agency, opgericht in 2018. Onze drijfveer is om onze opdrachtgevers winstgevend te laten zijn. Dat doen wij door MKB+ bedrijven te helpen met het genereren van een consistente stroom aan klanten via online kanalen. Wij volgen hierin steevast onze bewezen A.S.A.P. methode. Alleen als onze opdrachtgevers succesvol zijn, zijn wij dat ook.
Met een team van experts in online marketing, conversie optimalisatie, UX en development heeft Converseon de gouden combinatie in huis om de sterkste basis neer te zetten voor online succes. Want zonder goede website is er geen succesvolle online marketing, en zonder succesvolle online marketing heb je niets aan de perfecte website.
Founders
De start van Converseon werd gerealiseerd door een gedeelde passie van Arjen de Groot en Daan Boekhoorn. Tijdens zijn werkzaamheden voor zijn voormalig werkgever heeft Daan Arjen gevraagd om de organisatie te ontwikkelen op het gebied van SEO, SEA en Conversie Optimalisatie.
Specifieke online marketing campagnes werden opgezet, gezamenlijk met het leadgeneratie team. Binnen enkele maanden werden significante resultaten geboekt en verbeteringen doorgevoerd. Dit bracht Arjen en Daan op het idee om de werkzaamheden tevens voor andere organisaties in te zetten. Een langgekoesterde wens ging in vervulling: een eigen onderneming oprichten. Converseon werd gestart met een krachtige samenwerking door beide specialismen: Online Leadgeneratie & E-Commerce. De vertaling van techniek naar online verkoop.
Arjen de Groot
Arjen heeft zich na zijn opleiding Sports Management & Ondernemen (SM&O) gespecialiseerd in E-Commerce dienstverlening bij Salmon (voorheen Eperium). Gestart als online marketing specialist bij een Amsterdams evenementenbureau, is Arjen bij Salmon uitgegroeid tot een ervaren consultant bij verschillende grote e-commerce trajecten voor o.a. Sligro, Plus, Imbema, Isero en Copaco.
Met zijn enthousiasme en know-how weet hij organisaties te inspireren en digitaliseren.
Zijn specialismen liggen op het gebied van SEO, SEA, Google Analytics, Google tag manager, Conversie Optimalisatie (CRO) en website optimalisaties.
Daan Boekhoorn
Daan heeft na zijn opleiding Commerciële Economie in de afstudeerrichting ‘Leiding Geven’ en het Google Master traject aan de Competence Factory, voor diverse organisaties complexe sales trajecten begeleid bij SaaS-software dienstverleners. Na ruime ervaring te hebben opgedaan in verschillende sales en marketing rollen, bedrijven opgericht te hebben en concepten te hebben ontwikkeld, is Daan zijn hart gevolgd om zich vol te storten op de online marketing en heeft hierin een team opgezet bij Esize.
De combinatie van complexe salestrajecten, leadgeneratie en online marketing vormt voor Daan de basis om online marketing proposities effectief voor klanten in te kunnen zetten.
Onze werkwijze: A.S.A.P.
Het is onze drijfveer om opdrachtgevers winstgevend te laten zijn met onze bewezen methode: A.S.A.P.
Met online marketing als belangrijkste middel zorgen wij voor resultaat. Van online leads naar business.