User Experience
Verhoog je conversiepercentage door een geoptimaliseerde User Experience
De User Experience, of UX, van je website is steeds belangrijker om succesvolle online marketing uit te kunnen voeren. Het is simpel gezegd de gebruikerservaring die jouw bezoekers opdoen. De gebruikerservaring is een ontzettend belangrijke factor in het verhogen van je conversiepercentage.
User Experience
Door de User Experience (UX) te optimaliseren kun je de kwaliteit van online-ervaringen van gebruikers verbeteren, wat zorgt voor een hoger conversiepercentage. Door de gebruiker centraal te stellen en je in hem of haar in te leven, kun je namelijk beter inspelen op de emoties en behoeften van de gebruiker.
Om de gebruikerservaring te verbeteren, is het belangrijk om te onderzoeken tegen welke problemen gebruikers aanlopen. Door de gebruiker centraal te stellen en data te analyseren kom je erachter waar hij of zij zoal tegenaan loopt.
Welke functies werken niet optimaal en wat wordt als vervelend ervaren tijdens het surfen? Sluit de website aan bij de wensen van de gebruiker en beschikt de website over voldoende, relevante informatie?
Door middel van testen en het vergaren van data kun je de customer journey in kaart brengen, oftewel de ‘reis’ die een klant aflegt wanneer hij of zij overgaat tot aankoop van een dienst of product. Deze informatie is noodzakelijk om te gebruiken bij het verbeteren van de User Experience van jouw website.
Waarom UX?
- Verhoog je conversiepercentage
- Zorg voor een hogere klanttevredenheid
- Verbeter de vindbaarheid van je website
- Een efficiëntere tijdsbesteding
Onze werkwijze: A.S.A.P.
Het is onze drijfveer om opdrachtgevers winstgevend te laten zijn met onze bewezen methode: A.S.A.P.
Met online marketing als belangrijkste middel zorgen wij voor resultaat. Van online leads naar business.