Onze filosofie: “Ons succes wordt bepaald door onze klanten”

Wij zijn een online marketingbureau opgericht in 2018. Wij werken voor mooie merken, groot en klein.

Het is onze drijfveer om onze opdrachtgevers winstgevend te laten zijn. Door online marketing campagnes te voeren. Wij zijn succesvol als onze opdrachtgevers succesvol zijn. Wat is er nou mooier dan dat?

Onze oprechte interesse in onze relaties helpt ons om ons te kunnen verplaatsen in het type product of dienst. Daarmee groeien wij én onze relaties en zijn we samen succesvol.

Wij doen dat door online marketing praktisch en toepasbaar te maken met onze bewezen ASAP-methode. We maken het voor jou inzichtelijk wat online marketing campagnes opleveren en zorgen voor Return on Investment. Meetbaar en resultaat gedreven.

Converseon is een samenvoeging van de online marketing begrippen Conversie en SEO. Met conversie wordt bedoeld de bezoeker van een website over laten gaan tot een gewenste actie. SEO staat voor Search Engine Optimization, het verbeteren van de vindbaarheid via zoekmachines. Zorgen voor conversie is wat we doen.

Waarom Converseon?

  • Fast like Google
  • Educate with Competence Factory
  • Apple Easy
  • Service like Coolblue
  • Team Converseon
Meeting met Huib
8

Digital Experts:

10

+ Jaar actief in Sales & Online Marketing

31

Succesvolle projecten:

2018

Opgericht in:

Arjen de Groot

FOUNDER CONVERSEON

Arjen heeft zich na zijn opleiding Sport, Management & Ondernemen (SM&O) gespecialiseerd in E-Commerce bij Salmon (voorheen Eperium). Arjen is gestart als online marketing specialist bij een Amsterdams evenementenbureau en is bij Salmon uitgegroeid tot een ervaren consultant. Bij verschillende grote e-commerce trajecten voor o.a. Sligro, Plus, Imbema, Isero en Copaco heeft hij zich ontwikkeld tot een e-commerce specialist en allround online marketeer. Met zijn enthousiasme en know-how weet hij organisaties te inspireren en digitaliseren. Zijn specialismen liggen op het gebied van SEO, SEA, Google Analytics, Google tag manager, Conversieoptimalisatie (CRO) en websiteoptimalisaties.  

Foto Arjen
Foto Daan

Daan Boekhoorn

FOUNDER CONVERSEON

Daan heeft na zijn opleiding Commerciële Economie en de afstudeerrichting van Leiding Geven, voor diverse organisaties complexe sales trajecten begeleid bij SaaS-software dienstverleners en leiding gegeven aan sales- en marketing teams.In 2018 heeft Daan succesvol het Google Master traject afgerond aan de Competence Factory

Na ruime werkervaring te hebben opgedaan in verschillende sales rollen en bedrijven opgericht te hebben en concepten te hebben ontwikkeld, is Daan zijn hart gevolgd om zich vol te storten op de online marketing en heeft hierin een team opgezet bij Esize.

De combinatie van (complexe) salestrajecten, leadgeneratie en online marketing vormt voor hem de basis om online marketing proposities effectief voor klanten in te kunnen zetten. 

Specialismen van Daan zijn marketingstrategie, leadgeneratie, marketing automation en hij is allround inzetbaar op online marketing projecten.

Blog: De start van Converseon

Valkenburg, oudjaarsdag 2017. Arjen en ik zijn met onze vriendinnen Lynn en Ashley en met mijn bijna 3 maanden oude zoon een weekend weg in een prachtig huis gehuurd via Air-bnb. Ontvluchten van alle semi-verplichte aangelegenheden van oud en nieuw. We hebben besloten om de arbeid met het aangename te verenigen. De kerstmarkt is in volle gang en wij zitten op een terrasje vlakbij van een kop koffie te genieten. Tot ongenoegen van Lynn en Ashley gaat het al snel alweer over onze droom, het oprichten van een Online Marketing Bureau. Tot dan toe hebben we het er al vaak over gehad. Maar hoe dan?