MailBlue

Als ondernemer is er altijd genoeg werk te verrichten. Bij Mailblue, certified partner van ActiveCampaign, weten ze dit maar al te goed. Dit programma neemt je dan ook een hoop werk uit handen. Via Mailblue stuur je namelijk met vooraf klaargezette automatiseringen e-mails waarmee je jouw business kan laten groeien. Werkzaamheden als leadopvolging, het sturen van welkomst- en bedankmails en orderbevestigingen worden automatisch verzonden, waardoor jij tijd overhoudt voor andere werkzaamheden.  

Ook handig: er staan al diverse ingerichte campagne templates voor je klaar. Een goede start om je op weg te helpen met jouw automatiseringen. Heb je nog ondersteuning nodig? Neem gerust contact met ons op en we helpen je verder met het instellen en optimaliseren van je campagnes.

E-mail Segmentatie

Segmenteert op basis van:

 Contact details: zoals naam en telefoonnummer 

 Eigen velden: alle extra informatie die je van je contacten wilt verzamelen 

 Tags: voeg contacten samen met dezelfde tag 

 Acties: zoals geopende mails of de links waarop is geklikt 

 Geografie: op basis van land, provincie, stad en meer 

 Website-gegevens: zoals de pagina’s van je website die zijn bezocht 

Koppelingen & Integraties

MailBlue is met verschillende tools en systemen te koppelen. Onder andere met:

 Facebook 

 WordPress 

 Evenbrite 

 SurveyMonkey 

 Google Analytics 

Staat jouw systeem er niet tussen? Er zijn nog meer systemen waarmee Mailblue gekoppeld kan worden. Benieuwd of jouw systeem hier ook onder valt? Neem dan contact met ons op, of bel 0294-267984.

CRM met sales automatisering

Door automations rondom je CRM systeem te bouwen bespaar je veel tijd. Mailblue werkt bovendien met een overzichtelijke en visuele sales pipeline. Zo zie je precies in welk stadium jouw leads zich bevinden. Met deze informatie kan je handig inspelen op de journey van jouw leads.

Voordelig

Gratis proefaccount

  • Begin met een gratis proefaccount en een betaald pakket heb je voor maar 9 euro per maand

Rapportages

Snel en eenvoudig inzicht

  • Krijg inzicht in wanneer een mail geopend wordt, op welke linkjes worden geklikt en op welk moment je mail het beste gelezen wordt

Segmenteren

Gegevens verzamelen 

  • Stuur geautomatiseerd e-mails naar je contacten, op basis van acties, gedrag en persoonsinformatie.