Skip to content

Inhouse Meet & Greet: Roy de Meij!

Leer de knappe koppen van Converseon kennen met onze inhouse meet & greet! Deze maand zitten we om de tafel met Roy de Meij, die sinds deze maand een jaar bij ons in dienst is. 

Roy, je bent een jaar bij ons in dienst – gefeliciteerd! Hoog tijd om meer over je te weten te komen. Vertel, wie ben je en wat is je achtergrond?

Steeds meer consumenten zoeken via Voice Search. Het maakt niet uit waar je bent, je kunt tegenwoordig altijd informatie vinden via spraakgestuurde opdrachten. Met de komst van GoogleNow, Siri, Cortana en diverse thuisassistenten zoals Google Home, wordt zoeken via je stem steeds gemakkelijker. Dit heeft dan ook invloed op de winkel- en zoekresultaten.Als webshophouder kun je jouw e-commercewebsite optimaliseren voor spraakgestuurde opdrachten. Zo kun je zoekwoorden en woordgroepen rangschikken die perfect passen bij de meest voorkomende spraakgestuurde opdrachten.

Wat vind je het leukste aan werken bij Converseon?

“Ik vind het heel erg leuk om met een grote diversiteit aan klanten te werken. Wij hebben klanten in zoveel verschillende branches; van drones(-opleidingen) tot kredietbeheer, en van fysiotherapie tot feest- en partyverhuur.

Daarnaast vind ik de afwisseling tussen werken aan vraagstukken van klanten op kantoor en het bezoeken van klanten ook erg prettig.”

Image 1@2x

Wat is jouw rol binnen Converseon?

“Ik vul de rol in van Campagne Manager. Dat betekent dat mijn voornaamste werkzaamheden liggen in de inrichting en optimalisatie van zoekmachine- en social media advertenties. Ook ben ik veel bezig met het bouwen, optimaliseren en beheren van websites.”

Welke waarde voeg je toe voor klanten?


“Al mijn werkzaamheden zijn bedoeld om onze klanten beter te laten presteren in online marketing. Daarom ben ik dagelijks bezig met de analyse van de data van klanten;

Hoe hebben de advertenties gepresteerd?
Waar liggen kansen die we kunnen benutten?
Kunnen we uitbreiden?
Als we het budget verhogen, blijft de ROAS dan gelijk?
Kunnen we andere kanalen inzetten?
Dit is een continu proces. Door steeds processen te optimaliseren en prestaties te verbeteren probeer ik het best mogelijke resultaat voor de klant te realiseren. “

Waar zie je jezelf over 5 jaar?


“Dat vind ik een lastige vraag! Ik ben niet iemand die op het heden vooruit loopt. Maar, als ik ergens voor mag tekenen dan hoop ik over 5 jaar bij een groter, bekender en toonaangevend Converseon te werken.

Als ik het echt groots zie dan hebben we tegen die tijd wellicht enkele buitenlandse en internationale klanten aan ons weten te binden.”

Kom meer te weten over online leadgeneratie, digital growth, UX & design en development.

Neem contact op

Bekijk de andere blogs

Let's talk!

Heb je vragen over onze diensten of ben je benieuwd naar een samenwerking met Converseon? Laat je gegevens achter via het contactformulier of bel direct naar 0294-267984.

Vervolgstappen na
het invullen:

1.   We bellen of mailen je zo snel mogelijk terug om kennis te maken.

2.   We plannen een consult in om je wensen gedetailleerd door te nemen.

3.   We doen een passend voorstel voor een samenwerking.

Converseon logo wit