Feed management
Maximaal resultaat uit je online campagnes met Feed management
Het optimaliseren van je producten feed helpt je om het beste resultaat uit je campagnes te halen. Door feed management op te nemen in je online marketingstrategie zorg je ervoor dat je data altijd up to date is en je op meerdere platforms succesvol kunt adverteren.
Feed Management
Met feed management beheer je een productfeed of datafeed in een digitaal bestand dat een overzicht bevat van items of producten waarmee je online wilt adverteren. Productkenmerken zoals bijvoorbeeld titels, kleur en maat worden hierin verwerkt.
Waneer je online wilt adverteren via derde partijen, zoals Google Shopping of social media kanalen, moet jouw productdata in een specifiek format aangeleverd worden. Om de export van jouw productcatalogus te realiseren, zul je de productinformatie in verschillende formats nodig hebben. Dit is waar feed management een belangrijke rol gaat spelen.
Met de juiste tools wordt jouw productdata gereproduceerd wanneer nodig. Om te voldoen aan de eisen van het platform waar je wilt adverteren kan de data aangepast worden in het databestand.
Door ervoor te zorgen dat je voldoet aan de eisen en standaarden van de verschillende platforms zorg je ervoor dat jouw datafeed geoptimaliseerd is voor het beste resultaat uit je online campagnes.

Waarom Feed Management?
- Maximaal resultaat uit je online campagnes
- Vergroot je online zichtbaarheid
- Automatiseer je E-Commerce activiteiten
- Up to date datafeeds
- Voldoe aan de eisen en standaarden van verschillende platforms


Onze werkwijze: A.S.A.P.
Het is onze drijfveer om opdrachtgevers winstgevend te laten zijn met onze bewezen methode: A.S.A.P.
Met online marketing als belangrijkste middel zorgen wij voor resultaat. Van online leads naar business.