A/B testen
Meer conversies met A/B testen
Jouw doelgroep op de beste manier bedienen helpt je aan een hogere gebruiksvriendelijkheid en daarmee aan meer conversies. Maar hoe weet je wat het beste werkt? Met A/B testen onderzoek je waar jouw doelgroep het beste op reageert.
A/B testen
A/B testen is een vorm van data driven marketing. Je kunt met A/B testen uitzoeken wat werkt voor jouw doelgroep door varianten te testen. Denk aan het testen van content, mailtjes, advertenties of volledige websites.
Met A/B testen laat je 50% van de bezoekers variant A zien en 50% variant B. Op basis van daaruit voortkomende data kun je conclusies trekken over welke versie beter presteert.
Niet alleen test je zo de gebruikerservaring, maar kun je ook conversie optimalisaties doorvoeren.
Het doel: hogere gebruiksvriendelijkheid, meer conversies, meer rendement.
Waarom A/B testen?
- Optimaliseer continu voor beter resultaat
- Verbeter op basis van data in plaats van op onderbuikgevoel
- Maak resultaten aantoonbaar
- Neem obstakels weg en verhoog conversies
Onze werkwijze: A.S.A.P.
Het is onze drijfveer om opdrachtgevers winstgevend te laten zijn met onze bewezen methode: A.S.A.P.
Met online marketing als belangrijkste middel zorgen wij voor resultaat. Van online leads naar business.